Część I: Nic Tu Nie Ma – Czyli Gra, która Zaprowadzi Cię Nigdzie

Stworzona przez polskie studio The Farm 51, „Nic Tu Nie Ma” to gra, która prowadzi gracza przez puste ulice Warszawy. Każda próba interakcji kończy się frustracją – drzwi są zawsze zamknięte, ludzie zawsze obojętni. Jak mówi Wojciech Pazdur, dyrektor twórczy gry: „Chcieliśmy stworzyć coś, co odzwierciedla nasze poczucie bezradności i absurdu”.
Część II: Pusty Pokój – Gdzie Każdy Krok jest Krok w Niewiadome
„Pusty Pokój” to kolejny tytuł, który zabiera gracza do świata, gdzie nic nie ma znaczenia. Gracz trafia do bezkresnej białej przestrzeni, gdzie może tylko chodzić, bez celu, bez sensu.

Część III: Zapomniane Miasta – Ruiny Cywilizacji na Wyciągnięcie Ręki
„Zapomniane Miasta” to gra, która prezentuje graczowi wizję postapokaliptycznego świata, gdzie zostały tylko ruiny i opuszczone miasta. Gra zmusza gracza do konfrontacji z ideą zniszczenia i zapomnienia.
Część IV: Czarna Otchłań – Doświadczenie Samotności i Beznadziei
„Czarna Otchłań” to gra, która pogrąża gracza w ciemności i samotności. Bez celu, bez przeciwników, bez nagród. Po prostu ciemność i cisza.
Część V: Bez Celu – Gra Bez Konca i Bez Sensu
„Bez Celu” to gra, która pozwala graczowi doświadczyć nieskończoności i bezcelowości. Możesz chodzić, biegać, skakać – ale zawsze znajdziesz się w tym samym miejscu, zawsze bez celu.
Część VI: Życie na Marsie – Samotność Wśród Czerwonych Piasków
„Życie na Marsie” to gra, która pozwala graczowi na doświadczenie samotności na Czerwonej Planecie. Bez misji do zrealizowania, bez obcych form życia do odkrycia, tylko Ty i czerwony piasek.

Część VII: Zegar – Gra o Upływie Czasu
„Zegar” to gra, w której jesteś zegarem. Taktowanie czasu jest jedynym zadaniem, które musisz wykonać. Nie ma nagród, nie ma celów. Tylko nieskończony, monotonny rytm upływu czasu.
Część VIII: Głębia Oceanu – Gdzie Ciśnienie Ciszy jest Przytłaczające
„Głębia Oceanu” to gra, która zabiera gracza w najgłębsze zakątki oceanu. Bez światła, bez życia, tylko cisza i ciemność. To jest miejsce, gdzie poczujesz całkowitą izolację.
Część IX: Świat bez Kolorów – Gra o Stracie i Pustce
„Świat bez Kolorów” to gra, która zabiera gracza do świata, gdzie wszystko jest odbarwione. Gracz musi poradzić sobie z poczuciem straty, jakie towarzyszy braku kolorów i życia.
Część X: Próżnia Kosmiczna – Doświadczenie Absolutnej Pustki
„Próżnia Kosmiczna” to gra, która pozwala graczowi doświadczyć absolutnej pustki. Gracz jest umieszczony w otchłani kosmosu, gdzie nie ma grawitacji, dźwięku, światła. Tylko Ty i nieskończoność.




